مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 20:562023-07-13سياسي

فیلم| جزییاتی از عامل گروهک تروریستی جیش الظلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ورود اشرار و عناصر تروریستی و گروه های تجزیه طلب و سرویس های اطلاعاتی متخاصم به اتفاقات 8 مهرماه زاهدان و ایجاد فضای غبارآلود با هدف بر هم زدن وحدت و امنیت در منطقه جنوب شرق کشور منجر به رخدادها و اتفاقات ناگواری شد.

از این رو پاسداران گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان با رصد دقیق حوادث به رهگیری هوشمند لیدرها و عوامل اصلی فعال در اغتشاشات اقدام کردند که در این بین فردی با نام مستعار صلاح الدین و هویت واقعی علی نارویی تحت رصد و رهگیری اطلاعاتی قرار گرفت.

در ادامه با اقدامات سایبری و نفوذ در تلفن همراه این فرد و همچنین اقدامات تامینی تعقیب و مراقب های شبانه روزی، همکاری تنگاتنگ او با گروهک های تروریستی مخالف نظام محرز شد.

در بحبوحه اغتشاشات مهرماه متهم با دستور مستقیم فردی به نام قادر که یکی از سرکردگان گروهک تروریستی جیش الظلم بوده و وظیفه هدایت عملیاتی صلاح الدین را از طریق پیام رسان های خارجی برعهده داشت، ماموریت تامین سلاح گرم و مهمات جنگی برای اشرار و شورشیان را نیز عهده دار شد.

سوژه پس از دریافت ماموریت، به صورت غیرقانونی اقدام به خروج از کشور نموده و در منطقه دالبندین پاکستان در مخفیگاه یکی از سرکردگان گروهک با نام ظاهر شیرانزایی مستقر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| جزییاتی از عامل گروهک تروریستی جیش الظلم

فیلم| جزییاتی از عامل گروهک تروریستی جیش الظلم